Първоначално публикувано от BLUE1
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Кормилна рейка!
Collapse
X
-
-
Кофти е само че си отива време за махане>рецеклиране>слагане, и ако колата ти трябва. Ако намериш втора ръка предварително, може и по-тънко да минеш дори, аз така направих и съм мн мн доволен.
sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКофти е само че си отива време за махане>рецеклиране>слагане, и ако колата ти трябва. Ако намериш втора ръка предварително, може и по-тънко да минеш дори, аз така направих и съм мн мн доволен.
Comment
-
700лв ама е измислена марка Бърт или нещо подобно а за качество не знам има ги тук http://www.axm-auto.com/156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
-
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение700лв ама е измислена марка Бърт или нещо подобно а за качество не знам има ги тук http://www.axm-auto.com/
---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 10:00 ----------
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеСлагай рецеклирана или втора ръка, и си пей сърце. Нова е 7-8 пъти по-скъпа от втора ръка, не виждам смисълът, няма да караш тази кола още 7-8 години нали!?Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT
Comment
-
Днес бях в препоръчаният от колегата сервиз. Шефът, сериозен и коректен мъж, най-откровено ми сподели в какво се изразява рециклираното на рейката- демонтаж обиране на луфта от болта и монтаж обратно, ако има теч е малко по сложно. Ако износването е повече тропането не може да се отстрани. По принцип цялата процедура е временно решение. Човека провери моята кола и заяви, че потропването е толкова слабо, че не си заслужава цялата работа на този етап. Аз не бих се и съгласил да плащам демонтаж и монтаж защото в сервиза където аз ходя, обират луфта без да демонтират рейката само срещу 15 лева.SUBARU OUTBACK 2.5i MY06
Comment
-
Това болче за обиране на луфта може и сам да си го намериш, но това е за мн мн леко потропване, не е решение ако имаш проблем, лично аз на старата го бях пробвал в един канал.и не го затягай мн ако ще го правиш сам.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Ок де сега къде точно се намира този болт, на кормилния прът ли е, и как да се стигне до него без да се разглобява нищо?
И в крайна сметка има ли ефект?
Аз моята я чувам доста да тропа мислих от накрайник, но майстора хвана накрайника нема луфт или поне е минимален, ала от рейката е голям и като мина по някоя неравност, която рязко слиза надолу и се чува доста дранчене в купето.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Маха се скобата на прахоуловитвля от към рейката и се издърпва маншона. Между втулката, която виждате отсреща и гребена(пръта) не трябва да има луфт. Ако има, се сменят двете втулки в края на рейката и карате още поне 100к км.
http://clubalfaromeo.com/forum/showt...271#post674271
Comment
-
И аз да се включа в това ровене по рейките .Моята също потропваше и след като проверих за накрайници вътрешни и външни проблема се оказа че тропането идва от хлабината между зъбното колело и назъбената рейка .Отвих болтовете на магарето за да падне малко надолу и за да мога да бръкна с глух ключ до болта с който се обира този луфт .Намира се отзадната страна на рейката тоест от към купето.Леко го врътнах по посока на часовниковата стрелка и сега това потропване изчезна .Върти по малко иначе е възможно да натегнеш гребена прекалено много и волана ще започне да затяга .Това се прави само ако няма теч от самата рейка .Незнам колегите къде си рециклират рейките по за 280 лв но в Пловдив съм носил протекла рейка на ауди 100 и хората смениха некви гумички и семеринги и ми поискаха 15 лева .
Comment
Comment