Известие

Collapse
No announcement yet.

Кормилна рейка!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
    Въпроса е дали описаната от колегата три минутна корекция е мит или реалност. Аз нямам нищо против да платя на майстор в сервиз за тази услуга, но да ме дялнат 200-300 лева само защото не разбирам, някак си не ми харесва.
    Аз от София дойдох в Пловдив да ремонтирам рейката и съвсем не е тази цената! На мен ми взеха там 280 лв. Като ми свалиха рейката и ми монтираха тяхна рейка-рециклирана + монтажа на тампоните на стаб. щанга! Няма да ти вземат повече от 120 лв за рециклиране + труд(освен ако не са променили малко парите,но преди 2-3 месеца беше така)! Ако искаш тел. и адрес пиши на л.с.! Не чакай много да се разтропва,че ако прокапе може и да не се оправи! Макар,че моята тропаше около 70 000-80 000км докат прокапе!
    Alfa156 Against All

    Comment


    • #32
      Кофти е само че си отива време за махане>рецеклиране>слагане, и ако колата ти трябва . Ако намериш втора ръка предварително, може и по-тънко да минеш дори, аз така направих и съм мн мн доволен.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        Кофти е само че си отива време за махане>рецеклиране>слагане, и ако колата ти трябва . Ако намериш втора ръка предварително, може и по-тънко да минеш дори, аз така направих и съм мн мн доволен.
        Аз оставих моята сутринта в 9.00 и в 17.00 беше готова. Забавянето беше заради факта ,че неможеха да рециклират старата ,че беше тотал щета,и 2-3 часа докат доставят другата! Иначе като се остави сутринта(с предварително запазен ден) около 14.00 следобяд си взимаш колата готова!
        Alfa156 Against All

        Comment


        • #34
          Хубу де, а колко струва нова рейка?Та се мъчите с разни рецеклирания на стари
          Last edited by fred; d.m.y г., 21:32.
          Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
          Нагоре по стълбата, която води надолу
          sigpic

          Comment


          • #35
            700лв ама е измислена марка Бърт или нещо подобно а за качество не знам има ги тук http://www.axm-auto.com/
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #36
              Мерси колега Новачев, вярно е солено, а и казваш, че е със съмнително качество, ..интересно какви има във Ванто трейд.
              Някой ако има наблюдения от тази на Бърт може да сподели
              Last edited by fred; d.m.y г., 22:25.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #37
                Слагай рецеклирана или втора ръка, и си пей сърце. Нова е 7-8 пъти по-скъпа от втора ръка, не виждам смисълът, няма да караш тази кола още 7-8 години нали!?
                sigpic
                Gulfstream G650 with Italian design...

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  700лв ама е измислена марка Бърт или нещо подобно а за качество не знам има ги тук http://www.axm-auto.com/
                  Аз тука на Birth не намирам,май само маншоните са Бърт,рейките са Fast i Gr

                  ---------- Post added at 10:01 ---------- Previous post was at 10:00 ----------

                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Слагай рецеклирана или втора ръка, и си пей сърце. Нова е 7-8 пъти по-скъпа от втора ръка, не виждам смисълът, няма да караш тази кола още 7-8 години нали!?
                  Прав си няма смисъл от нова май,на рециклираната освен корпуска(на който няма какво да му стане) другото си му е ново.
                  Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                  Comment


                  • #39
                    Днес бях в препоръчаният от колегата сервиз. Шефът, сериозен и коректен мъж, най-откровено ми сподели в какво се изразява рециклираното на рейката- демонтаж обиране на луфта от болта и монтаж обратно, ако има теч е малко по сложно. Ако износването е повече тропането не може да се отстрани. По принцип цялата процедура е временно решение. Човека провери моята кола и заяви, че потропването е толкова слабо, че не си заслужава цялата работа на този етап. Аз не бих се и съгласил да плащам демонтаж и монтаж защото в сервиза където аз ходя, обират луфта без да демонтират рейката само срещу 15 лева.
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • #40
                      Това болче за обиране на луфта може и сам да си го намериш, но това е за мн мн леко потропване, не е решение ако имаш проблем, лично аз на старата го бях пробвал в един канал.и не го затягай мн ако ще го правиш сам.
                      sigpic
                      Gulfstream G650 with Italian design...

                      Comment


                      • #41
                        Ок де сега къде точно се намира този болт, на кормилния прът ли е, и как да се стигне до него без да се разглобява нищо?

                        И в крайна сметка има ли ефект?

                        Аз моята я чувам доста да тропа мислих от накрайник, но майстора хвана накрайника нема луфт или поне е минимален, ала от рейката е голям и като мина по някоя неравност, която рязко слиза надолу и се чува доста дранчене в купето.
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #42
                          абе на един приятел му лумкаше жестоко от рейката и смени някакъв лагер. сам си го смени и спря да тропа.
                          1.9JTD 105+

                          Comment


                          • #43
                            Маха се скобата на прахоуловитвля от към рейката и се издърпва маншона. Между втулката, която виждате отсреща и гребена(пръта) не трябва да има луфт. Ако има, се сменят двете втулки в края на рейката и карате още поне 100к км.
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showt...271#post674271

                            Comment


                            • #44
                              А намират ли се такива втулки или трябва да се правят?
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V 114 kW + LPG Tartarini - бившата и непрежалима

                              Fiat Multipla 1.9jtd 110 hp. - м'глата, вече с полиуретан.

                              Comment


                              • #45
                                И аз да се включа в това ровене по рейките .Моята също потропваше и след като проверих за накрайници вътрешни и външни проблема се оказа че тропането идва от хлабината между зъбното колело и назъбената рейка .Отвих болтовете на магарето за да падне малко надолу и за да мога да бръкна с глух ключ до болта с който се обира този луфт .Намира се отзадната страна на рейката тоест от към купето.Леко го врътнах по посока на часовниковата стрелка и сега това потропване изчезна .Върти по малко иначе е възможно да натегнеш гребена прекалено много и волана ще започне да затяга .Това се прави само ако няма теч от самата рейка .Незнам колегите къде си рециклират рейките по за 280 лв но в Пловдив съм носил протекла рейка на ауди 100 и хората смениха некви гумички и семеринги и ми поискаха 15 лева .

                                Comment

                                Working...
                                X